Ometre fins al contingut.
Menú de Sympa

Centro de Estudios Sociales y Humanos

Gestionar l'espai web per a compartir documents

Per defecte, les llistes no tenen un espai web per a compartir documents. Així, doncs, heu de crear un. Per a fer-ho, aneu al mòdul d'administració de la llista i feu clic en l'enllaç de «Creació compartida».

Per a permetre que els subscriptors publiquen documents en l'espai web per a compartir documents, necessiteu canviar els permisos predeterminats: en el mòdul d'administració de la llista feu clic en «Editar configuració de la llista» i després en «Privilegis». En el botó de la pàgina, hi ha una llista desplegable amb el nom «Qui pot editar»; elegiu l'opció «Restringit per als subscriptors (privat)».

Aneu amb compte: si creeu carpetes abans de cambiar els permisos, ja que aquestes carpetes continuaran sense poder-se modificar. Si voleu que es puguen modificar, haureu de canviar els permisos d'accés per a cada carpeta.

També podeu voler establir unes cuotes per a l'espai web per a compartir documents en la pàgina de «Privilegis», la secció d'«Editar la configuració de la llista».

Per a saber tot sobre la gestiò de l'espai web per a compartir documents (com organitzar-ho, canviar els permisos d'accés, nom de documents, etc.), aneu a la Guia de l'Usuari, secció «Com emprar l'espai web per a compartir documents».

Per a denegar l'acess a l'espai web per a compartir documents, en el menú d'«Adminisrtar»feu clic en «Elimina espai compartit». Aleshores, encara tindreu la possibilitat de reobrir-lo fent clic en «Restaurar espai compartit». Tot i que elimineu o restaureul'espai web per a compartir documents, això no afectarà els documents que conté.

Part superior de la pàgina